Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

13 november 2007

"Dangerous Beauty"



Tänk att det kan vara så svårt att komma ihåg vad en film heter!! Har googlat och sökt på imdb och inte ett spår av att komma på vad det är för film.
Tack och lov har man ju vänner!!! Tompa-T ringde för en stund sen och undrade om det händelsevis kunde vara "Dangerous Beauty" från 1998 jag letade efter. Och tamej-tusan.... var det inte så!!??!? Jag mindes dock filmen bättre när jag sökte på namnet och insåg att den svenska titeln var "En kvinnas öde". Och gissa om jag ska se den här så fort som möjligt!?!? Jag kan dessutom rekommendera den för dig som gillar kostymfilmer och människoöden.
I övrigt så knallar mitt liv förbi i en lätt rosa färg för tillfället, men så kan det vara när allt är bra!!! Superbra!!!

1 Comments:

At 1:42 fm, Blogger Minellie said...

Fantastiskt härligt att höra att det är så grymt bra med dig =)

Fika?

 

Skicka en kommentar

<< Home