Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

15 november 2007

Timedropping....

Nu är det 5 veckor och 3 dagar kvar till min Gambia-resa!!! Det är -8 grader ute och jag är lite frusen hela tiden så det kan inte komma lägligare.... men gärna tidigare om det gick. Det är lite jobbigt läge bara.... har tappat bort mitt pass så nytt måste inskaffas. Om en halvtimme ska jag dessutom till företagsläkaren och ta massa sprutor och få recept på massa mediciner man måste äta innan man åker... bläää.... men om jag inte gör det så blir det antagligen ännu mer bläää....

Å så är det ju kör idag åxå, om ca 1 timme och 40 minuter, då får jag sjunga upp ordentligt, en gång för alla, och hoppas på att min röst kommer tillbaka, den har varit KASS de senaste veckorna när jag varit förkyld. Inte helt konstigt med andra ord. Men när man sjunger upp under ordnade former brukar rösten bli grymt bra, så jag hoppas på det.

Om ca 24 timmar hämtar jag förresten filmen jag skrev om i mitt förra inlägg. Har bokat den på det lokala videohaket, enda sättet att få tag på den. Sen ska jag titta på den MINST en gång under helgen!

Sen är det ganska exakt 4 timmar tills min ängel kliver in i mitt liv.... hoppas jag.... och önskar samtidigt att det istället handlade om 4 sekunder....

Tänk att den som väntar på nåt gott ALLTID väntar för länge!!!!