Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

15 maj 2007

Less.....

.....på att vara förkyld nu!!!! Nu har det gått tre veckor och jag är fortfarande inte frisk. Jag hävdar att det är en envis bakterie, eller bacill kanske, som vägrar att lämna mitt snor-system, men skulle Anna vara här nu skulle hon BESTÄMT hävda att jag inte tagit hand om mig själv ordentligt. Hon skulle säga att jag inte alls ska ligga på däck på segelbåten för att putsa och vaxa i flera timmar. Hon skulle säga att jag inte alls ska tvätta bilen. Hon skulle säga att jag inte alls ska resa så mycket och mycket hellre ligga hemma och bli ordentligt frisk..... jag vet inte vad hon pratar om.....

Å imorrn ska jag "abroad" för att ha konsert. (eller var det mest fest???) Tjooohoooo, va kul!!! Får väl se om det kommer fram en endaste liten ton bara, men jag får väl göra det jag är bäst på annars:
- Stå och se snygg ut!

Over and out!