Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

04 december 2007

Middag

Middagsdax med brudarna!
Vi ska äta middag på Luleås näst bästa restaurang ikväll, Gennys, äntligen!!! Den är näst bäst för att Waldorf är bättre, men de har den godaste biff i yakinikusås EVER!! Dessutom är miljön trevligare, personalen mycket trevligare, men Waldorf har snäppet bättre mat, all over, om man säger så.

Vi, brudarna, har försökt träffas i flera veckor men någon utav oss har ständigt varit borta, men ikväll har vi lyckats synka våra scheman, kul!!!!

Appropå synka så har jag fått en ny telefon på jobbet, en HTC....?!?!? Ja, precis, någon som hört talas om??? Det gick att synka den mot datorn trådlöst vilket impar i alla fall lite på mig. Sen var det mycket annat som sög och jag kommer återkomma med mer info om telefonen när jag använt den några dagar så får vi väl se om den kan tävla med jätte-märkena.

Annars så lyckas jag synka mig ganska bra med min ängel vilket gläder mig alldeles enormt!!!! Det är ju endast om man är synkad som man kan få såna där förträffliga ryggmassager, trevliga samtal och varma kramar som gör vintern lättare att överleva. Vet inte om jag sagt det förut, men jösses vilken oerhörd tur jag har som har denna ängel i min närhet!!!! Jag njuter varje sekund!!!