Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

18 juli 2008

Skojar du????

Du måste ju skämta med mig aprillo!!!!
Ska det äntligen bli min tur att få semester??? My godness vad jag har längtat..... efter att få vara ledig, sova länge på mornarna, läsa underhållande och lärorika böcker, segla, meka i my little cottage by the sea och umgås. Umgås med den vackre mannen!!! Äntligen får vi vara lediga tillsammans. Jag hoppas och tror på långa, lata dagar i solen med den jag håller av mest av alla!!!

Puss å kram!!

2 Comments:

At 1:58 fm, Blogger Minellie said...

Tur att du kommer och hälsar på mig på semestern nere i söder... För här hemma hinner vi ju aldrig ses nu för tiden ;)

 
At 5:15 fm, Anonymous Anonym said...

Tack for intiresny Blog

 

Skicka en kommentar

<< Home