Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

04 november 2007

Ledig

Det är ju för skönt att vara ledig!!! Har idag söndag haft 3 dagar ledigt och har 2 kvar... niiice!!! =)

Har idag varit på Biltema å införskaffat en "torrboll" size big som jag tänkte parkera i stugan under vintern, vet inte om det behövs, men jag vill vara på den säkra sidan. Dessutom införskaffades en kupévärmare, men jag har inte riktigt lokaliserat uttaget till denna, får vänta tills imorrn, nu är det ju mörkt. Eller förresten, jag fick ju en super-mega-pann/fick-lampa igår.... den lär ju funka även när det är mörkt kan man tro.... Vi får väl se!

Börjar kurera mig, tog en lugn promenad runt sjön innan frullen idag och kände mig helt färdig när jag var tillbaka även fast det var med betoning på lugn.... jag är nog inte helt frisk än...

Ska nog göra lite mer te och lägga mig i soffan å softa lite nu, känns helt ok =)