Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

04 oktober 2007

Trudelutt

Har varit å sjungit med kören ikväll, det gick sådär måste jag säga.... Nya sånger, nya människor och konstiga händelser.... men det är alltid nyttigt för själen att sjunga så jag tänker inte sluta!

Såg årets äckligaste film när jag kom hem efter jobbet idag: Hostel.... bläää.... Det Var en Tarantino-film (vilket jag inte visste innan) men förstod direkt vad det skulle bli när jag såg förtexten. Jag tyckte den var skitbra eftersom jag ÄLSKAR läskiga filmer, men för den som inte gillar psykosar och blod så kan den inte rekommenderas.... moooaahahahah..... =)

Tog ett moget, väldigt moget, beslut idag: no more Facebook!!! Jag har inte haft en enda nytta med den. Hittills har jag bara blivit inbjuden att jämföra filmsmak.... få se hur en fiktiv planta växer på 4 dagar.... lägga till kontakter jag antingen pratar ofta med ändå, eller såna som jag aldrig pratar med annars och inte kommer prata mer med nu heller så.... Är helt säker på att min tid kan läggas på bättre saker än att leta upp "vänner" man ändå inte umgås med.... En tonårs-community för vuxna.... bye Facebook! Kommer inte att fälla en enda tår!

2 Comments:

At 11:02 em, Blogger Fia said...

hej hoj, jag har en CV jag vill maila till dig... har du någon mail som du vågar skriva här? annars kan du maila den till mig på karsof-3@student.ltu.se =)

 
At 11:03 em, Blogger Fia said...

Och jag måste hålla med om att facebook är rätt så ogivande! =)

 

Skicka en kommentar

<< Home