Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

02 oktober 2007

Energy....

Det är inte helt fel att känna en GNUTTA energi i kroppen efter veckor och åter veckor med handlingsförlamning... Tjaa, det stämmer ju inte helt eftersom jag haft jättemycket energi till my cottage, segelbåten, mina vänner, fester, jobbet, tjänsteresor och annat sköj, men nu pratar jag mer om Malmudds-våningen om ni hajjar..... Tror banne mig att jag ska göra ett handtag här också, är NÅGOT eftersatt för att tala i små ord.... =)

Och städar, det gör man bäst med gamla godingar i hörlurarna, i detta fall Toto med skivan Isolation..... JÄTTEHÖGT!!!! Och jag sjunger EXAKT lika högt, numer är det inte lika akut läge om jag blir vräkt, jag har ju alltid en oisolerad cottage med utedass..... =)

2 Comments:

At 7:28 em, Anonymous Anonym said...

Hej Monica, du är ju smart att lägga ner facebook kontor. Facebook kan bli jätte missbrukande och du har en jätte fin stuga som behovar massor av tid för att vara klart till vintern :)

Jag ska se Jesper ikväll, men jag ska vara tillbacka i Luleå februari 2 (jag redan har bokat biljeter, som var inte biligt)

Ha det så bra!!!
Greg

 
At 10:17 em, Anonymous Anonym said...

Hej Greg
Jag tröttnade på att det bara var massa lekar och tester på Facebook, till vilken nytta då?? Så jag lämnar det till andra, som du säger: min stuga behöver min tid mer! =)
Jag håller på att fixa båt till en "ensam besättning" (=oss) i sommar (eftersom Jeppe tar ner Manana till södra Sverige) vi får se hur det går =)
Du får närmare rapporter när du är tillbaka i Luleå!
Ha det så bra du med!

 

Skicka en kommentar

<< Home