Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

14 mars 2008

Hemma igen!

Jag har varit på kurs igen. Och jag har jobbat och jobbat och jobbat!!! Det har blivit mycket allvar och lite fritid. Tur att mitt allvar är så roligt, hur hade det gått annars?

Idag har jag tagit "komp-ledigt" och ska röja upp i rövarkulan och kanske ta en sväng å hälsa på nån ledig människa om jag kan hitta nån. Annars lägger jag mig nog bara raklång med min bok. Jag läser "Nobels testamente" med Liza Marklund. Jag är inte alls imponerad av hennes böcker, men när hennes senaste kom, "Livstid", så ville jag absolut läsa den. Men längst ner på baksidan så stod det att det var en DIREKT efterföljare på Nobel-boken.... suck.... då måste jag ju läsa den först.... Så... jag kan rapportera hur de var när jag läst dem.

Hoppas att någon som eventuellt läser detta har en bra dag, det tänker jag ha!

1 Comments:

At 5:46 fm, Blogger Minellie said...

Mycket bra dag, fast ganska trött är man ju nu såhär 5.44 med bara en dryg timme kvar tills mitt skift slutar för dagen/natten och jag får åka och sova i min sköna säng =)

Kram på dig!! Jag hör av mig i veckan när jag är ledig...

 

Skicka en kommentar

<< Home