Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

02 oktober 2006

Måndag

Näe, det var som jag tänkte... svårt att somna igår och följdaktligen svårt att vakna idag. Men imorrn, då är jag uppe med tuppen, pigg och vaken!

Dagen blev som väntat, konferens med massor av nya och bra intryck. Nackdelen med att "konferensa" är att det alltid är så mycket go-fika... inte bra för figuren... men dock för själen!

Härnäst väntar assistans med att hänga upp den nyinköpta hallampan... jag är ju inte så lång så jag räcker upp till taket, inte ens när jag står på en stol... Får väl se när assistansen dyker upp.

Dagens bästa är i alla fall att jag överger Spray som bredbandsleverantör till förmån för Bredbandsbolaget, de kunde dessutom (i samma erbjudande) ge mig gratis abonnemang till telefonen, bye bye Telia!!! (moaahahahahaha.....)

Gokväll!