Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

16 november 2006

Worries.....


Jag kan i alla fall lyssna på Scissor Sisters, det gör mig lite happy! Har ni missat dem så rekommenderar jag att utforska t ex Lights eller The Other Side från skivan "Ta-Dah".... grymt bra!!!!

Fan vad allt ska vara komplicerat... Färgglad topp... näe..... långärmat rött eller gult... näe... för rött.... mer festligt.... men nej, ingen kavaj.... Snacka om miss i kommunikationen!

Å brist i kommunikationerna tycker jag har präglat halva mitt liv på sistone... beror nog på mig själv i första hand, jag får inte låta det hända helt enkelt, jag vet ju när det skiter sig så jag kan ju inte skylla på någon annan... tyvärr....

Å barnvakt var det länge sen jag var.... hur faaaan ska det gå????? Mamman och pappan är inte oroliga så då borde inte jag heller vara det.... Men varför oroa sig för något som inte ens har hänt ännu???? Just my thing.....

Sen undrar jag också: varför är jag så jäääääävla dum så att jag går på "det där" igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen...............