Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

11 december 2006

Lisa

Har varit absolut skit-duktig idag och skrivit slutrapporten, nästan, nästan klar. Känner mig omåttligt nöjd.

Tog mig en sväng till stan och julhandlade lite. Tänk vad kul det är att handla till andra!! Sen är det ju bara att hoppas att klapparna faller i smaken...

Slogs sedan av en släng av sorg. Vet inte varför, men jag känner mig väldans sorgsen i själ och hjärta. Ska nog äta lite choklad, då kanske det går över. Jag ska definitivt inte lyssna mer på Lisa Miskovsky för det blir man ju inte lyckligare av... med Jocke Berg som textförfattare och producent så låter det ju inte så... uppåt direkt, men attans vad bra det är!!!

Det måste ju vara dagens tips: plattan Changes med Lisa Miskovsky.
Nu ska jag kolla på Cityakuten så jag blir lite uppmuntrad (!?!?!?!)

1 Comments:

At 9:33 fm, Anonymous Anonym said...

Cityakuten har varit grym de två senaste avsnitten :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home