Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

04 augusti 2007

Antingen och...

Nu har jag gjort en arbetsvecka efter semestern och jag måste säga att det är ruggigt kul att vara tillbaka på jobbet, det är en fröjd att få ha mitt jobb om ni undrar!

Sen måste jag säga att det fortfarande känns för jävligt att vara tillbaka från semestern igen! Inte så mycket för att inte få vara ledig utan mer för att jag inte återhämtat mig från båtresan med L-Lou och R. Kanske verkar en aning svamligt men jag är fortfarande halv och min andra halva är kvar i Vaxholm, that´s it! Sen får folk säga va fan dom vill....

Tänkte jag skulle visa Luleås nya landmärke som finns i nya Notviksrondellen på 97:an. Det är en sfär som ska visa det bästa "i både stort och smått" eller hur de nu beskrev det.... Tycker själv den är ganska cool....



Är du förresten på väg från Stockholmstrakten hit upp snart så ta ett varv och kolla om du kan hitta andra halvan av mitt hjärta, ta med det hit i så fall! Jag saknar det!