Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

16 juli 2007

Aj aj aj aj.....

Så gick det med skatteåterbäringen!!!


Jotack, jag har bränt en HEL DEL pengar under den här trippen.... Inte nog med att det var skitkul att bränna pengar på en klädes-outlet i Vingåker..... man fick ju sig en punka på SNAABEN på vägen hem.... Så nu är jag hej-å-tjenis med ovanstående yrkesgrupp: Bärgningskåren Assistancekåren! Det blev dyrt, men han var i alla fall snygg!
Jag är glad att jag lever å mår bra trots allt!

2 Comments:

At 11:56 fm, Blogger Minellie said...

låter som att din skatteåterbäring räckte väääldigt mycket längre än min ;)

 
At 2:32 em, Anonymous Anonym said...

Let me just say:
-jag har inte fått den ännu.... och den motsvarar nog (om jag minns rätt) ganska exakt gårdagens kostnader.... trist!

 

Skicka en kommentar

<< Home