Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

13 juni 2007

En del prylar...







Om ni hör mig säga att jag inte har något att göra:
-påminn mig om att jag faktiskt har det!
Förutom jobb så har jag hunnit med tvättstugan, uppvakta B på födelsedagen, segla med I och skura LSS bastu på Liggskär (fråga inte.....), spela golf i Boden, skyffla matjord över S tomt (det ska bli gräsmatta), promenera med L..... det var helgen. Halv 6 i måndags kom taxin och hämtade mig för att åka till Stockholm på kurs i 3 dagar, kom hem idag, direkt iväg för att fira en arbetskompis födelsedag med middag och guidad tur på Hindersön..... OH my godness va mycket mygg det var där!!!! Jag höll på att göra mig själv olycklig på kuppen, men resan dit i en chartrad fiskebåt och middagen var fantastisk.
Nu ska jag varva ner på soffan med en god kopp te, lösa ett sudoku (min nya kvällshobby) och sedan soooova..... det blir lite tunt med sånt när man är på kurs, men attans va kul det är!!! =)
Och imorrn ska jag besikta SNAABen.... håll tummarna!
Bilderna föreställer konferensbyggnaden på Bergendal i Sollentuna där jag varit några dagar samt utsikten från densamma..... gaaaanska ok =)










1 Comments:

At 10:51 em, Blogger Klanis said...

Åh, då har ju du varit ganska nära mig fast jag har ju varit i Skåne.. Där ser man :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home