Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

27 juni 2007

Som ALDRIG förr!!!

Om jag bara hade haft en bild på SNAAABEN nu!!!! Han är sååå fin!!! Han är alldeles nytvättad och nyvaxad (vilket jag önskar att jag åxå var......), å den som säger nåt om att sprayvax på våt bil inte är bra vet inte vad den pratar om!! Jösses va skönt det var!!! Typiskt 1000 gånger lättare än med hårdvax....

Det är lite slutspurt innan semestern nu. Städa skrivbordet... städa lägenheten.... packa.... fixa.... hämta å lämna prylar.... planera..... drömma om Afrika..... lyssna på Idol-Danny.... å så Timbaland förstås..... fundera över livet i allmänhet och hur lycklig jag är i synnerhet..... känna lite tillfredsställelse över jobbet.... njuta i solen.... glädjas över att de förlorade solbrillorna i hamnen gick att återförskaffa för 59:- å lite annant sånt som gör livet värt att leva!

Skulle det vara så att jag nånsin skrivit nåt negativt inlägg, eller kommer att göra i framtiden åxå för all del, så gills de inte: jag ÄR ju lycklig!!!!

Allt väl, mår väl, far-väl!