Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

28 augusti 2007

Åter till livet

Styrkan börjar återvända i kroppen. Var stendöd igår efter en kall och blöt helg på sjön. Nog för att det var grymt kul att seglingstävla i lördags och segla ut för att grilla på Stensborg med goda vänner i söndags, men det var kallt och det var blött och min kropp tog stryk. Min adrenalinnivå i kroppen har dessutom börjat dala och motivationen tryter, men idag känner jag mig mycket bättre till mods...

Måndagen gick åt till att överleva under dagen och drömma under kvällstimmarna. Var med L-Lou och shoppade på Storheden. Kom hem med en ny resväska (som stinker plast så den får åka tillbaka...), ett par arbetshandskar och ett verktyg som hjälper till att slita upp maskrosor och sly från gräsmattan. Dessutom kom jag hem efter K-rauta med MILJONERS MILJONER av nya härliga idéer till min lilla cottage =)

Den här historien kommer att bli dyyyyyr..... =)

2 Comments:

At 12:00 em, Blogger Minellie said...

Säg nån dag du har lite tid över, säg en eftermiddag eller så...Så kan vi åka på lite sightseeing med japansk-inspirerad picknick, kanske vid en viss liten stuga som jag är väldigt nyfiken på ;)

 
At 6:08 em, Anonymous Anonym said...

OOooo, det låter alldeles förträffligt =)
Vi tar det nästa veckan nån gång, jag är sjuk nu och sen ska jag till Sthlm på kurs, men jag hör av mig när jag är tebax!
Kram

 

Skicka en kommentar

<< Home