Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

15 augusti 2007

Vet inte vad jag ska säga....

Med risk för att jag ramlar i badkaret imorrn också men JÄVLAR VAD JAG ÄR GLAD!!!!

Jag har njutit av solen hela dagen, jag har seglat tävling med Erik och Greg och vi kom inte sist, jag njuter av tillvaron med underbara vänner som jag verkligen, verkligen, verkligen tycker om, oavsett om de bor här i min närhet eller 100 mil söderut, jag har otroligt roliga arbetskamrater och en chef som säger att han tror på mig och att han är glad att han anställde mig.... Jag skulle kunna säga: "-Vad har jag gjort för att förtjäna detta?" Men jag är smartare än så..... så jag säger: "-Fy faan vad jag är värd det här!!!!"

3 Comments:

At 9:25 em, Anonymous Anonym said...

Hehe vi kom inte sist... ;)

 
At 10:15 em, Anonymous Anonym said...

Hej Monkan, det var jätte roligt ikväll! Här finns bilder.

http://luleaut.facebook.com/album.php?aid=2187335&l=02c5e&id=10226372

 
At 7:29 fm, Anonymous Anonym said...

Thanks guys!!! =)

 

Skicka en kommentar

<< Home