Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

01 november 2007

My little cottage by the sea....

Såååå..... här är den, my little cottage! På bilden är hon vintrad med förtäckt veranda, annars är det öppet där. Jag passade på att fota när den absolut sista solen för året (kändes det som) kikade fram i höstvindarna. På bilden är även min personlige snickare.... eller nåt sånt... som håller på att hjälpa mig att täta taket över verandan (muchas gracias)!!!

Bilden är tagen med min nya mobilkamera, var tvungen att kolla hur svårt det var att installera och föra över bilder, men det verkar ju ha funkat! Känner mig som en tekniknörd kan jag säga.

I övrigt så blev jag sjuk efter att bilden togs, det var ju så förbajans kallt. Så nu ska jag under 5 lediga dagar kurera mig. Det jag ser fram emot mest är att få ringa till min gamla vän A i södra Sverige som på lördag ska ha inflyttningsfest i sitt nya hus, 65 gäster kommer och enligt utsago från A så känner jag många utav dem så vi kom överens om att jag som inte kunde närvara skulle ringa och snacka med lite long-gone-friends på festen, ska bli grymt kul!!!!

Host-host-snor-snor från en mycket uppspelt Mogsy!!!

1 Comments:

At 9:25 em, Blogger Minellie said...

Härligt att äntligen få se hur det ser ut ;) I morgon ska jag försöka vända tillbaka mitt dygn... Blevlite mer jobb denna vecka än planerat så jag har inte haft nån direkt fritid.
Om du känner dig tillräckligt pigg så tar jag gärna en fika nån dag här framöver. Lördag kanske,eller söndag em?

Krya på dig!

 

Skicka en kommentar

<< Home