Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

09 september 2006

Softa förvirringar

Mmmm....vad ska man säga?
Jag brukar alltid säga: "-Jaha, den här dagen gick ju inte till historien!" Men vad fel jag har.... varje gång!!! Alla dagar har sina sidor. Den här dagen gick som vanligt till historien som en utav de långsammaste, intressantaste, härligaste, varmaste, grisigaste, godaste, blötaste, trevligaste, läskigaste dagarna. Utan att gå in djupare på hur och varför, och utan inbördes rangordning, så är det faktiskt så jag måste beskriva dagen. Just nu har jag, som jag nämnde ovan, softa förvirringar.... Jobbigt!!!!

Imorrn måste också gå till historien för vi ska ha konsert. Jag känner mig för en gångs skull väldigt orolig över hur det ska gå, det gick nämligen OVANLIGT bra på repet igår. Det FÅR bara inte gå bra då, det måste ju gå dåligt så att alla får lite panik och ger ALLT under konserten. Hur ska det nu låta imorrn? Vojne, vojne... alltid är det nåt man måste oroa sig över....

"...Well I got my reasons, why I still believe in you. You're my cry of wonder, there's no doubt I need you. Love is talking to me, whisper sweet things in my ear. Chain to chain reaction if you pull I move along. You're my will and pleasure, never felt so good so strong...." (Fox to Fox "Precious little diamond")

Lämnar den här dagen med sköna toner i öronen, vackra ord i hjärtat och värme i själen... Hoppas att Du gör likadant!