Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

06 oktober 2006

Äntligen helg

Så var denna vecka äntligen över. Eller rättare sagt: vilken jädrans kul vecka jag har haft, men va skönt att vara ledig ett par dagar! Eller ledig å ledig.... jag måste ju städa förstås... och sen kanske det blir segling i morgon, så sysslolös lär jag inte bli. Sen har jag ju en ny bok som ligger och bränner vid sängkanten; Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden". Det är den andra, fristående, boken om journalisten Mikael Blomkvist och hackern Lisbeth Salander. Den första heter "Män som hatar kvinnor" och var skitbra! Jag kan bara ge omdömet: Thriller i världsklass!
Så nej, det verkar som om min helg blir lika rolig och fylld med härliga aktiviteter som min vecka varit!

Nu vill jag bara att solen tittar fram, det var ett tag sen....

Over and out!