Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

09 oktober 2006

Wooohoooo!!!!

Äntligen, äntligen, äntligen!!!!
Höstens premiär på spinningcykeln är avklarad, å det var så skööönt!!!! Aldrig känner man sig så nöjd som när man tagit ut sig maximalt. Gissar att jag kommer ha ont i baken imorrn...

Sen måste jag säga att det är hyggligt spännande att cykla hem efter ett spinningpass.... man är redan trött i benen (egentligen i hela kroppen för att vara ärlig) och man hallucinerar nästan. Är det dessutom mörkt ute så kan man se ganska spännande saker... som t ex killen jag mötte på Malmuddsbron, han skelade så mycket med ögonen så Marty Feldman såg normal ut, men när jag blinkat en gång så såg jag att det gjorde han inte alls... Jag såg en hund ta ett steg bakåt, men det gjorde den förmodligen inte....

Jag kanske ska gå hem nästa gång.

Det ska bli skönt att sträcka ut sig i soffan och lösa några mysterier i CSI!