Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

14 januari 2007

Supernova

Näe, inte frisk än..... men MASSOR av spring i benen. Det betyder dock inte att min kropp tillåter springet ännu, men imorrn, DÅ!!!

Kollade på mitt nya favoritprogram: Supernova! En amerikansk variant på hårdrocks-idol, typ. Men bättre! Mycket bättre! Här består juryn av t ex Dave Navarro och Tommy Lee och jag måste säga att Dave har blivit min nya idol! Han är respektfull och trevlig mot deltagarna och ger dem konstruktiv kritik, det märks att han har hjärna... Sen har han ju vackra ögon åxå, men det har ju faktiskt mindre betydelse....

I dagens program var det en kille som sjöng Coldplay. Jag har ju hört Coldplay förut och tycker att de är helt ok, men nu blev jag lite nyfiken. Hittade några låtar och måste säga att de är GRYMMA!!! Vilket skönt sound och vilka innerliga texter! Kommer lyssna mer på dem, helt klart! Det är sån musik man vill ha, på högsta volym, när man kör bil fort!!! Synd att det saknas en bil bara...