Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

25 mars 2007

Värme

Mmmm..... funderar på att åka på golfresa.... Vart är inte så viktigt, inte heller när... bara det blir hyggligt snart. Ett måste är att det är varmt, att det finns en pool, god mat, trevliga utflyktsmöjligheter och självklart, först och främst: bra golf! Drömmarna tar mig längre bort än plånboken just nu känner jag.... Mauritius... Sydafrika.... Seyshellerna.....Dubai.....

Annars har det varit en superhärlig dag! Underbart väder, trevligt middagssällskap (fast idag var det jag som lagade maten till L som vanligtvis lagar mat till mig) och en promenad. Nu ska jag packa inför premiärtrippen till Kiruna, har aldrig varit där förut men jag misstänker att det inte är sista gången...

1 Comments:

At 8:54 fm, Anonymous Anonym said...

Kul att det fungerar för dig och att du verkar stormtrivas på ditt nya jobb, härligt!!!
Sedan verkar ju inte 05:00 så farligt?!?! Vi har ju varit med om värre, eller hur!?
Fortsatt lycka till och njut av färden! /"Stockholm, rakt fram och till vänster?"

 

Skicka en kommentar

<< Home