Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

28 mars 2007

Zzz....sol....zzz....golf....

Zzzzz..... I am a tired bastard.... Det tar hårt på krafterna att jobba, ha mycket för sig, vara på Tupperwareparty, fika med vänner, vara uppmärksam, fixa försäkring, tigga skjuts till Kalix.... you name it!!! Men imorrn får jag hämta min lille SnAABel.... =)
Jag hoppas den håller hela vägen hem...

Har googlat på följande strof:
"Gran Canaria" golf

Är hyggligt sugen nu....

3 Comments:

At 12:03 fm, Blogger Fia said...

F.Y.I: Mina föräldrar som har en lägenhet på Gran Canarias Anfi Del Mar har hört talas om ett nytt ställe som öppnat som heter Anfi Tauro och de har tydligen ganska bra golf... Du kan ju checka in deras hemsida (http://www.anfitauro.es/)... om du far dit i september/oktober någon gång kanske vi är där med... fast inte på tauro-anläggningen utan på anfi del mar förstås.. =)

 
At 7:30 fm, Anonymous Anonym said...

Men great tjejen!!! Tack för tipset =)

 
At 9:48 fm, Anonymous Anonym said...

Här nere i söder så ska våra banor öppna i helgen, men jag kan inte spela pga ryggen *buhu*

 

Skicka en kommentar

<< Home