Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

01 september 2007

Ha ha ha ha..... =)

Jag måste verkligen skratta åt mig själv!!!! =)
När ingen friidrott återstår att kolla in, när snorpappershögen är just en hög och när energin jag inte känt på två dagar faktiskt har lagrats upp i kroppen och gjort den rastlös så kommer jag på så brillianta idéer =)
Som att klippa mig! Ja, inte själv dårå, men hos nån modig frissa. För själv är jag modig, men vågar dom klippa av mig mitt burr?? Endel frissor gillar ju inte riktigt det. Sen är ju frågan: vilken frilla ska jag ha? Så jag tänkte ha en liten omröstning här (om någon läser bloggen vill säga???)
Jag laddar upp 6 frisyrer som jag gillar så får läsarna rösta, ok!?!? =)
Väldigt kreativt av mig.... =)



























10 Comments:

At 10:23 em, Blogger Fia said...

Jag tror på nummer två!

 
At 10:53 em, Anonymous Anonym said...

Ok, thanks Fia! =)

 
At 11:43 em, Blogger Minellie said...

Jag gillar den första och de två lite kortare i mitten (varav den första är astuff o den andra vill jag själv ha!!)!

Gällande tvåan skulle jag själv bli galen på att ha luggen i ögonen, men den är skitsnygg =)

 
At 12:19 fm, Anonymous Anonym said...

Ok, thanks Minelli =)

 
At 12:46 fm, Anonymous Anonym said...

Karaokevännerna är lite oense, men det står mellan tvåan och fyran.
Du behöver en lite busigare frisyr. tänk på att behålla längden så mycket som möjligt.

Spännande att se resultatet.

 
At 9:23 fm, Anonymous Anonym said...

Nr 4 - helt klart. Det känns som du!

 
At 11:42 fm, Blogger Klanis said...

Jag gillar 1 och 4, vill faktiskt ha dem själv! Men med mitt självlockiga hår så skulle jag se ut som en nypermanentad tant :-(

 
At 1:50 em, Blogger husnummer30 said...

Jag tycker om nummer 1.

 
At 5:37 em, Anonymous Anonym said...

Yo Sis ! Number två dårå...helt klart:) / Lurviga hälsningar "lillebror"

 
At 8:56 em, Anonymous Anonym said...

Jag tror att fyra finns perfekt. Men, en lite mer vild!

 

Skicka en kommentar

<< Home