Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

09 februari 2009

Men äsch då....

...... nu tycker jag att ni gaddat ihop er...!!!

Jag vet, det har blivit lite lite uppdateringar på bloggen, men jag har inte riktigt tagit mig tid. Har mest varit sjuk, varit frånvarande, tränat, umgåtts, sjungit och jaa.... jobbat!

Men nu tror jag det lugnar ner sig en aning, åtminstone denna vecka. Sen är det kurs, lite Sthlms besök, middag med vänner och kanske lite mys med min ängel.

Tills dess ska jag försöka lära känna min nyinköpta dator, jobba undan på jobbet, sanera lägenheten, tvätta tvättberget och kanske köpa ny bil.

Men annars så hinner jag nog uppdatera min blogg!!! =)

Tjo-flöjt! Ha det gott!

1 Comments:

At 6:05 em, Anonymous Anonym said...

Är det redan dags för en ny bil?

Hur trivs du med din finfina dator? Visst var det väl en grön du köpte?

Har du nedräkning??

 

Skicka en kommentar

<< Home