Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

14 oktober 2007

OBS!!

Missa inte Kents nya skiva "Tillbaka till samtiden" och som vanligt blåser det runt herrarna i Kent. Läser just: ".....men sluta ladda ner musiken då för fan!!! " Uttalande om det samarbete de har med mobilföretag. Och säga vad man vill om Kent men dom använder ju oftast hjärnan, hur ska man kunna dra fördel av att ens musik blir nedladdad? Jo, joina ett företag som tjänar pengar på det!!! Smart!!
Jag gillar när folk tänker....

Själv har jag träningsvärk efter att ha staplat x-antal kubikmeter ved hos min vän K. Å träningen fortsätter, idag ska båten täckas och tömmas, sen ska löven upp från gräsmattan vid mitt lilla cottage + att vindskyddsskivorna ska snickras upp på verandan.... Å så ska jag förstås hämta mina vinterdäck för imorrn ska de på! Så det blir nog ett varmt bad ikväll, längtar redan!