Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

19 oktober 2007

Ordentligt vackert!

Äntligen hemma är inte bara ett tv-program, det är även så jag känner mig efter två dagars verksamhetsplanering vid, i å för sig, det fantastiskt vackra Storforsen. Jag har haft en dånande fors i solnedgång som utsikt från mitt hotellrum, inte helt fel. Har till å med hört att det är Europas största fors, tror det är mätt i antal liter vatten per sekund... nåt sånt. Vackert är det hur som helst.

Så nu ska jag luta mig tillbaka, lyssna mer på gammla ABBA-klassiker som fått nytt liv i mitt medvetande och njuta av mitt braiga liv i solen!!!!

Gryyymt!!!!

1 Comments:

At 2:01 em, Blogger Fia said...

Det är Europas största obundna vattenfall. Inte illa pinkat för en skvätt vatten utanför älvsbyn. Och visst är det vackert, jag älskar att vara där. Som mest imponerande är det på våren då smältvattnet rinner ned från fjällen... Sen finns det också en liten utstickande fors som kallas döda fallet. Där har jag hoppat ned från en tolv meter hög klippa och badat. Det var lite scary, men man vill ju känna att man lever. =)

 

Skicka en kommentar

<< Home