Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

09 september 2006

Den sista solen?

En otrolig sol sken över stan idag! Det var som om det vore den sista dagen innan vintern och luften börjar kännas höstlik. Jag hoppas att den skiner över Södra hamn imorrn när säsongens sista segling ska genomföras också.

Mina farhågor från gårdagen om konserten var obefogade! Vi kom ihåg texterna, vi klappade nästan på rätt ställen allihopa och vi sjöng av hjärtats lust! Ok, vi kanske tog i lite för mycket men så kan det bli när man blir fångade av stunden som Maria sa efteråt, bra förklaring tycker jag som själv hade gåshud vid fler än ett tillfälle. Jag tycker också att beslutet om att ha jeans nedtill och pastellfärgat upptill var ett bra drag, vi var jättefina!!!

Dagen kunde dock ha börjat bättre.... jag har nackspärr och därför svårigheter att röra mig, det måste gå över tills imorrn! Jag får sova på saken helt enkelt!