Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

31 oktober 2006

Änglar finns

Det finns inga gränser för hur äckliga människor får bli!!! När jag kom hem efter jobbet så luktade det konstigt i trapphuset.... när jag gått upp mina två trappor och ser pölen på golvet så förstår jag; nån dum jävel har pissat på golvet i trapphuset, JUST utanför min dörr.... men TACK!!!! IDIOT!!!!!! Tur att det finns en sk störningsjour efter arbetstid, för en timme senare var det en kille som med gott humör, trots arbetet, skurade vårt trapphus.... TACK ängel!

Sen måste jag säga att det är HUR roligt som helst att lyssna på gamla hits! Nu har jag återfunnit Bon Jovis KLART bästa låt "Miracle". Jag hade glömt bort hur underbar den är. Den kommer från en annan ängel... den ängel som försett mig med super-musik.... TACK!

Nackdelen med all denna underbara musik är dock.... när ska jag hinna sova????