Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

20 oktober 2006

Min egen idol

Jag är emot allt vad doku-såpor och annan förnedrings-tv heter. Jag är faktiskt emot alla program där folk blir utsatta. Men nu har jag fallit... för Idol. Tidigare, under uttagningarna, så har jag ömsom gapskrattat ömsom blivit arg över juryns elakheter, men nu när förnedringarna verkar vara över så kan jag faktiskt njuta lite av musiken. För idag tycker jag att det var hög klass på "Idolerna". Den som var bäst var naturligtvis Norrbottens-pojken Markus. Själv är jag min egen idol... men i alla fall....

Den här diskussionen var jag TVUNGEN att ha så att min vän K får hispan och faktiskt nästan skulle "vända sig i graven" (inte för att K är död eller så, men i alla fall) Jag kan faktiskt sätta en peng på att K tittar på Idol VARJE fredag..... :D

Det är äntligen fredag och jag får inte en slow och cosy helg men väl en fantastiskt händelserik, så det så!!!

Lev och må, händerna på täcket!!!

2 Comments:

At 11:57 fm, Blogger Klanis said...

"Snäckan själv är förbryllad.
- Jag kan inte sätta fingret på vad han stör sig på hos mig. Jag tycker att hans kritik var obefogad.
- Mina känslor på scen är hundra procent äkta.
På scen sa du emot Clabbe... Hur var det?
- Jag har kanske lite mer balle än andra. Han kan inte slänga vad som helst mot mig."

Coolaste killen i stan...

 
At 4:04 em, Blogger Mogsy said...

ha ha ha ha.... jag visste väl att du kollade på det!!!!! =)

 

Skicka en kommentar

<< Home