Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

21 december 2006

Jag är glad att det är över

Nu är det äntligen över! Nu kan dom göra vad dom vill, för nu är jag inte där längre! Det har varit en fantastiskt rolig tid, jag har mött flera nya vänner som jag kommer ha med mig länge, länge. Men det har även varit det värsta jag varit med om. Jag har lärt mig massor om mitt yrke, om andra människor, men även en hel del om mig själv på både gott och ont. De viktigaste sakerna jag tar med mig från mina gångna tre år är att jag klarar av det, jag kan och jag vill, att jag lärt mig förlåta och att världen står öppen för just mig just nu!

Snart är det jul och jag har tänt alla stearinljus jag har, har fikat med min vän K och svullat godis som jag fått i julklapp, tur att det är ett nytt år snart för jag har ju hört att när det är nytt år ska man ta nya tag så jag kan sluta äta godis och börja motionera då istället för nu.... låter grymt bra!