Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

11 september 2006

Typisk måndag...

Hmm... flera halvgjorda ärenden som t ex att rösta. Inte visste jag att man inte kan rösta på posten....

Borde dessutom ha varit och löst ut mitt träningskort så jag hade hunnit muskla mig lite innan golftävlingen på lördag, för nu vet jag ju att jag kommer få ont i ryggen efter halva vägen. Det låter kanske som om jag tänkt BYGGA muskler på mindre än en vecka, men nej jag vet att det inte går, det är mer att få igång blodcirkulationen i musklerna jag var ute efter och nu kan jag inte längre skylla på att jag är förkyld....

Tog nyss hand om min monsterdisk... ska aldrig vänta en dag igen med att diska!!! Nån som vill ge mig en diskmaskin?? Han får gärna vara lång, mörk och välmusklad... =)