Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

13 september 2006

"Gnälllaaaaa!!!"

Jaha... Det här med golftävlingen på lördag... det ger mig lite ångest... Det var länge sen jag spelade och kommer inte hinna spela nåt innan lördag heller. Som titelförsvarare så känner man ju en viss press.... eller inte!!! =) Hade min kollega inte spelat så förträffligt förra året så hade vi INTE vunnit kan jag säga, och i år så gör jag som förra året: litar på att han spelar lika bra!!! (Heja Henke!! Jag vill ha en klubba till!!! )
Fast det är klart... jag tror ju att festen efteråt blir minst lika kul som själva golfandet så det blir nog en kul dag ändå! Sen får klubborna gå i vintervila och jag med!

När nästan alla är på arbetsplatsträff på annan ort så kan jag säga att det är fruktansvärt tråkigt och dött, tur att man har andra lunchkamrater!

Och VARFÖR får jag inte in nån annan radiokanal än RIX på min sugiga radio???? Eller är det så att jag sitter in nån sorts bunker som stör ut P3 kanske!?!? Jag hatar verkligen reklam....

Näe, jag är inte bitter!!

1 Comments:

At 10:42 fm, Anonymous Anonym said...

Tur att det är kör ikväll (torsdag), då brukar du ju bli på gott humör!

/K

 

Skicka en kommentar

<< Home