Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

16 september 2006

...å shit igen!!!

Näe, det gick inge vidare i tävlingen. Jag gjorde mest skitslag och så ett och annat kanonslag, som en 14 metersputt i kopp, den var jag nöjd med. Annars så gick inte puttningen heller någe vidare. Detta var ju inte mer än väntat eftersom det faktiskt inte går att vila sig i form när det gäller golf har jag hört....

Då kan man ju tänka sig att min kollega skulle göra bra ifrån sig, men nejdå, idag var han en sopa. Till hans försvar kan jag säga att han brukar aldrig prestera så här dåligt.

Men jag säger som Kjell Sundvall:
"Vi hade i alla fall tur med vädret!"

Dessutom var det trevligt sällskap i bollen och solen har stekt mina kinder så nu är jag inte albylfärgad längre, mer grisskär, kommer passa utmärkt till kvällens outfit! =)

Så det blir som jag misstänkte.... vi får dränka våra sorger istället för att fira våran seger, men vad gör väl det, vi hade i alla fall tur med vädret och humöret är på topp!!!