Mogsy-blog

"Sikta mot den ljusaste stjärnan och tag resten med dig på vägen!"

15 september 2006

Äntligen fredag!!!

Aldrig förr har jag sett fram emot en fredag som denna!! Ser fram emot en kul helg med goda vänner och en kul nästa-vecka med ännu fler, gamla goda vänner. Sen måste jag säga att det känns skönt att vara härifrån ett tag.... jag ska ju mingla med Tiger =)
Jag berättar mer när jag är tillbaka...

Sen vill jag att Du håller tummarna för mig imorrn, det är ju golftävling och jag behöver en mycket stor portion tur för att detta inte skall sluta i katastrof. Jag säger det igen: Heja Henke! Och vilken tur att det är middag/fest efteråt, man kanske behöver dränka sorgen om man inte får fira segern....

God eftermiddag och ha en fortsatt trevlig dag!

3 Comments:

At 6:33 em, Blogger Klanis said...

Jag håller alla mina tummar för dig imorgon!!
Jag tävlar på söndag så du kan tänka på mig då :-)

 
At 7:16 em, Blogger Mogsy said...

Det ska jag!!! =)
Nu när vi ska iväg och "representera" så böööör vi ha gjort lite results innan tycker jag, vad skulle Tiger säga annars!?!?! ;)

 
At 7:17 em, Blogger Mogsy said...

Tack, glömde jag att säga åxå =)

 

Skicka en kommentar

<< Home